fredag 8 januari 2010

Hallojbans

Goddagens! jag varierar lite mellan bloggen och resedagboken.. hur som haver! grymt surf imorse ganska mycket folk dock.. och revet ar hart heh.

Idag var jag och snirren nere pa byn o hangde lite. jag hade lite ont i foten efter en incident med revet sa jag inhandlade ett par massageflipflops for det svindlande priset 2 kr. sen kopte jag antibiotika-orondroppar i forebyggande syfte, de gick pa 3 kr.

sedan traffade vi en av vara nyfunna vanner som bjod upp oss till sitt hus i djungeln.. det var riktigt fett.. vi sag en mungo pa vagen. hemma hos honom blev vi bjudna pa te av hans fortjusande fru. som sallskap hade vi hans skitsnygga dotter som flortade med mig (Anton) men snirren har en annan uppfattning. haha

nu ska jag ta en siesta pa stranden, jetlagen har inte riktigt slappt an.

sri lanka e fett.

med karlek
Anta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar